marți, 28 septembrie 2010

pages of her diary

no way out...


4 comentarii:

  1. Toate paginile de jurnal sunt exemplar transpuse. Abia astept ce urmeaza, mai ales ca tot ce am vazut pana acum m-a entuziasmat.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multumesc....planuri, idei sunt multe.....astept doar si momentul/sentimentul potrivit pentru a le putea transpune in pagini de jurnal....

    Cu multe multumiri,
    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  3. stii.... m-am minunat de multe ori cum poate razbate uneori identitatea autorului din lucrarile sale... La tine este "feminitate". Mi-a fost atat de evident de cand am vazut pentru prima data fotografii de-ale tale... ca au trecut prin ochiul unei femei...... doar un ochi incarcat de feminitate poate "vedea" si "arata" astfel lucrurile... Felicitari pentru ceea ce faci...

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Cristian....pana la urma cred ca fiecare dintre noi lasa ceva din propria identitate, o bucatica de suflet, in fotografiile pe care le facem...:)
    felicitari si tie, iti admir lucrarile de multa vreme, imi plac foarte mult...

    RăspundețiȘtergere